-
Gyűjtse össze a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb évkönyveiből
a magyarországi megbetegedési (morbiditási) és halálozási (mortalitási)
mutatókat településtípus, foglalkozási szerkezet (iskolázottság), életkor és
nem szerinti bontásban!
|
|
-
Gyűjtse össze a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb évkönyveiből
a magyarországi megbetegedési (morbiditási) és halálozási (mortalitási)
mutatókat településtípus, foglalkozási szerkezet (iskolázottság), életkor és
nem szerinti bontásban!
|
|
-
Gyűjtse össze és alkossa meg az egészséget támogató és gyengítő értékek
rendszerét!
|
|
-
Gyűjtse össze azokat a tényezőket, melyek együttes megléte esetén
valószínűsíthető az egészségileg is veszélyeztetett helyzet!
|
|
-
Fejtse ki és hasonlítsa össze az életszínvonal és az életminőség tartalmát,
és értelmezze az iskolai egészségnevelés szempontjából figyelembe veendő
tartalmi különbségeket!
|
|
-
Fejtse ki az iskolai egészségnevelés tartalmát alkotó dimenziókat és ezek
nevelési feladattá transzformálásának lehetséges útjait!
|
|
-
Gyűjtse össze a pszichoszomatikus megbetegedésekhez vezető iskolai ártalmakat
és az ellensúlyozásukra képes nevelési stratégiákat!
|
|
-
Helyezze el az iskolai egészségnevelést az életminőség formálódásának
folyamatában, és kapcsolja hozzá a pedagógus-szerep tartalmának újraépítését!
|