Asszmann
Anna (2002):Magyar diákok egészségi állapota és az
iskola. In: Szekszárdi J. (szerk. ):Nevelési
kézikönyv nemcsak osztályfőnököknek. OKI Könyvkiadó- Dinasztia Tankönyvkiadó,
Budapest
Bíró Endre (1998): Jog a pedagógiában.
Pedagógus-továbbképzési Módszertani Központ, Jogismereti alapítvány, Budapest
Boreczky Ágnes (1999): Fenyítés az európai és az amerikai iskolában. Educatio, 1999. tél. 771- 787. p.
Csányi Vilmos (szerk. ) (1986): Agresszió az
élővilágban. Budapest
Csányi Vilmos (1999): Biológiai determináció és agresszió. Educatio,
tél 677-693. p.
Dambach, K. E. (2001): Pszichoterror (mobbing) az iskolában. Akkord Kiadó, Budapest
Figula Erika (2004): Bántalmazók és bántalmazottak az iskolában. Új Pedagógiai
Szemle,7-8.
Fülöpné Böszörményi Judit (2003):Agresszió a
gyermekintézményekben. Új pedagógiai Szemle, 1.
Haller József (2005): Miért agresszív az ember? Osiris
Kiadó, Budapest
Hunyady Gyné – M. Nádasi M. –
Serfőző M. (2006): „Fekete pedagógia” Értékelés az iskolában. Argumentum Kiadó,
Budapest
Jávorné Dr. Kolozsváry Judit (2005): Agresszióról
óvodapedagógusoknak, tanítóknak. In: Kisgyermekek,
nagy problémák. Raabe Könyvkiadó, Budapest
Juhász Erzsébet (2005): Farkasok és bárányok. Erőszak a
védtelenek ellen. In: Járó Katalin (szerk. ): Sors mint döntés. Helikon Kiadó, 616-656. p
Kósa Éva – Vajda Zsuzsanna
(1999): Hasznos vagy káros? fordulópont, 1. , 54-58.
Kósáné Ormai Vera (1989): Beilleszkedési nehézségek és az iskola. Tankönyvkiadó,
Budapest
Mihály Ildikó ( 2000 ): Erőszak az
iskolában. Új Pedagógiai Szemle, 4.
Mihály Ildikó (2003): Az iskolai terror természetrajza. Új
Pedagógiai Szemle, 9.
Olweus, Dan (1999): Az iskolai zaklatás. Educatio, tél. 717-739. p.
Polcz Alaine (1999): Világépítmények. fordulópont, 5-6. , 9-15. p.
Pósa Róbert – P. András
Katalin (2002): Kortünet vagy kórtünet? A gyermekkori agresszió és kezelésének
lehetőségei. fordulópont, 4. ,
21-30. p.
Pukánszky Béla (2001): A gyermekkor története. Műszaki Kiadó, Budapest
Ranschburg Jenő (1998, 9. kiadás): Félelem, harag, agresszió. Nemzeti Tankönyvkiadó,
Budapest
Ranschburg Jenő (1999): Agresszivitás a képernyőn. fordulópont,1.
, 5-7. p.
Ranschburg Jenő: (1999): Az agresszív gyermek. fordulópont,
5-6. , 5-8. p.
Ritó László (1999):
Tudósítások az iskoláról. - Az agresszív gyerekek. Új Pedagógiai Szemle, 11.
Romain, Trevor (2006): Kötekedők. Hogyan bánj velük? Animus Kiadó, Budapest
Vajda Zsuzsa (1994): Nevelés, pszichológia, kultúra:
Budapest
Várnai Dóra (2005): Az iskolai bántalmazás és
összefüggései. Fejlesztő Pedagógia, 5-6. ,73-77. p.
Vekerdy Tamás (1999): A képernyők varázsa. fordulópont,
1. 8-12. p