1993. évi LXXIX. törvény a
közoktatásról (http://net.
jogtar. hu/jr/gen/getdoc.
cgi?docid=99300079. tv)
Baló András (2005): Egy fővárosi általános iskola szervezetszociológiai
vizsgálata. Új Pedagógiai Szemle, 5. sz.
Baráth Tibor - Golnhofer Erzsébet [1997, szerk. ]: Közoktatási menedzser OKKER, Budapest.
Bodnárné Király Erzsébet (2204): Iskolai szabályzatok, dokumentumok: Alapító okirat,
szervezeti és működési szabályzat, nevelési és pedagógiai program, házirend,
képesség-kibontakoztató és integrációs felkészítés módosítása, kidolgozása a
közoktatási törvény előírásai alapján. Önkormányzat, Encs.
Golnhofer Erzsébet (2001): Oktatásmenedzsment. In:
Báthory Zoltán - Falus Iván (szerk. ) Tanulmányok a
neveléstudomány köréből. Osiris Kiadó, Budapest,
177-190.
Serfőző Mónika (1997): Az iskola szervezeti
kultúrája. In: Mészáros Aranka (szerk.
) Az iskola szociálpszichológiai jelenségvilága. ELTE Eötvös Kiadó,
Budapest, 381–397.
Serfőző Mónika (2002): A nevelési-oktatási
intézmények, mint szervezetek. In: Trencsényi László (szerk. ): A
kultúra szervezete, a szervezet kultúrája. Módszertani Füzetek. Okker,
Budapest, 20–46.
Serfőző Mónika-Somogyi Mónika (2004): Az iskola, mint
szervezet. In: N. Kollár Katalin – Szabó Éva:
Pszichológia pedagógusoknak. Osiris Kiadó, Budapest.
Szabályzatok és házirendek / [közread. a szerk. ]: Iskolakultúra, 1993. 23. sz. 72-79.
Tiszavölgyi Kinga (1998): Közoktatási intézmények szabályzatgyűjteménye. Közgazdasági
és Jogi Kiadó, Budapest.