Irodalom

 

1993. évi LXXIX. törvény a közoktatásról (http://net. jogtar. hu/jr/gen/getdoc. cgi?docid=99300079. tv)

 

Baló András (2005): Egy fővárosi általános iskola szervezetszociológiai vizsgálata. Új Pedagógiai Szemle, 5. sz.

 

Baráth Tibor - Golnhofer Erzsébet [1997, szerk. ]: Közoktatási menedzser OKKER, Budapest.

 

Bodnárné Király Erzsébet (2204): Iskolai szabályzatok, dokumentumok: Alapító okirat, szervezeti és működési szabályzat, nevelési és pedagógiai program, házirend, képesség-kibontakoztató és integrációs felkészítés módosítása, kidolgozása a közoktatási törvény előírásai alapján. Önkormányzat, Encs.

 

Golnhofer Erzsébet (2001): Oktatásmenedzsment. In: Báthory Zoltán - Falus Iván (szerk. ) Tanulmányok a neveléstudomány köréből. Osiris Kiadó, Budapest, 177-190.

 

Serfőző Mónika (1997): Az iskola szervezeti kultúrája. In: Mészáros Aranka (szerk. ) Az iskola szociálpszichológiai jelenségvilága. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 381–397.

 

Serfőző Mónika (2002): A nevelési-oktatási intézmények, mint szervezetek. In: Trencsényi László (szerk. ): A kultúra szervezete, a szervezet kultúrája. Módszertani Füzetek. Okker, Budapest, 20–46.

 

Serfőző Mónika-Somogyi Mónika (2004): Az iskola, mint szervezet. In: N. Kollár Katalin – Szabó Éva: Pszichológia pedagógusoknak. Osiris Kiadó, Budapest.

 

Szabályzatok és házirendek / [közread. a szerk. ]: Iskolakultúra, 1993. 23. sz. 72-79.

 

Tiszavölgyi Kinga (1998): Közoktatási intézmények szabályzatgyűjteménye. Közgazdasági és Jogi Kiadó, Budapest.