Barlai Róbert (szerk.
, 1998): Trénerképző 1. Segédanyag, Magyar Pszichiátriai Társaság,
Budapest.
Barlai Róbert – Szatmáriné Balogh Mária (1997):
Önismeret, kommunikáció, csoportjelenségek dióhéjban. Külkereskedelmi Főiskola,
Budapest
Buda Béla (1994): A közvetlen emberi kommunikáció szabályszerűségei. Animula Kiadó, Budapest.
Forgas, J. P (1989): A társas érintkezés
pszichológiája. Park Kiadó, Budapest.
Galambos Gyula (1992): A kommunikáció és a metakommunikáció kétoldalú
megközelítése a pedagógiai szituációban. In. : Tanárképzés és tudomány. ELTE TFK, Budapest, 61-68.
Javorszky Edit (é. n. ):
A kommunikáció elmélete és gyakorlata. KÖVI, Szeged.
Kovács Sándor (1993): Kommunikációs viszonyok az osztályban. Új Pedagógiai
Szemle, 7-8. 115-118.
Mihály Ildikó (2001): Korszerű információs technikák az EU iskoláiban. Új
Pedagógiai Szemle, 10. sz. 28-37.
Pease, A.
(1989): Testbeszéd, Gondolatolvasás gesztusokból. Park Kiadó, Budapest.
Pease, A. – Garner, A. (1994): Szó-beszéd. A
társalgás művészete. Park Kiadó, Budapest.
Pléh Csaba - Síklaki István - Terestyéni Tamás (szerk., 1997): Nyelv,
kommunikáció, cselekvés. Osiris, Budapest.
Szilágyi István (1996): Kommunikációs ismeretek és készségfejlesztés.
Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó, Budapest.
Szitó Imre (1987): Kommunikáció az
iskolában. ELTE, Budapest.
Young R. (1992): Critical theory and classroom talk. Clevedon, Multilingual Matters, Philadelphia.