Irodalom

 

Barlai Róbert (szerk. , 1998): Trénerképző 1. Segédanyag, Magyar Pszichiátriai Társaság, Budapest.

 

Barlai Róbert – Szatmáriné Balogh Mária (1997): Önismeret, kommunikáció, csoportjelenségek dióhéjban. Külkereskedelmi Főiskola, Budapest

 

Buda Béla (1994): A közvetlen emberi kommunikáció szabályszerűségei. Animula Kiadó, Budapest.

 

Forgas, J. P (1989): A társas érintkezés pszichológiája. Park Kiadó, Budapest.

 

Galambos Gyula (1992): A kommunikáció és a metakommunikáció kétoldalú megközelítése a pedagógiai szituációban. In. : Tanárképzés és tudomány. ELTE TFK, Budapest, 61-68.

 

Javorszky Edit (é. n. ): A kommunikáció elmélete és gyakorlata. KÖVI, Szeged.

 

Kovács Sándor (1993): Kommunikációs viszonyok az osztályban. Új Pedagógiai Szemle, 7-8. 115-118.

 

Mihály Ildikó (2001): Korszerű információs technikák az EU iskoláiban. Új Pedagógiai Szemle, 10. sz. 28-37.

 

Pease, A. (1989): Testbeszéd, Gondolatolvasás gesztusokból. Park Kiadó, Budapest.

 

Pease, A. – Garner, A. (1994): Szó-beszéd. A társalgás művészete. Park Kiadó, Budapest.

 

Pléh Csaba - Síklaki István - Terestyéni Tamás (szerk., 1997): Nyelv, kommunikáció, cselekvés. Osiris, Budapest.

 

Szilágyi István (1996): Kommunikációs ismeretek és készségfejlesztés. Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó, Budapest.

 

Szitó Imre (1987): Kommunikáció az iskolában. ELTE, Budapest.

 

Young R. (1992): Critical theory and classroom talk. Clevedon, Multilingual Matters, Philadelphia.