Irodalom
101 memóriafejlesztő módszer.
Budapest, Reader’s Digest.
Atkinson, R. L. – Atkinson,
R. C. – Smith, E. E. – Bem, D. J. (1997): Pszichológia. Budapest, Osiris Kiadó
Bednorz, P. - Schuster, M.
(2006): Bevezetés a tanulás lélektanába. Budapest, Medicina Könyvkiadó.
Cole, M. - Cole, Sh. R.
(1998): Fejlődéslélektan. Budapest, Osiris Kiadó.
Dryden, G. - Vos, J.
(2004): A tanulás forradalma. A tanulás és a gondolkodás forradalmi módszerei.
1. rész, Budapest, Bagolyvár Könyvkiadó
Duncalf, B. (2001): Vizsgázz
te is sikeresen! Budapest, KIT Képzőművészeti Kiadó.
Eysenck, M. W. - Keane, M. T.
(1997): Kognitív pszichológia. Budapest, Nemzeti Tankönyvkiadó
Kovácsné Sipos Márta (2003):
A tanulás fortélyai. Budapest, Nemzeti Tankönyvkiadó.
Kozéki Béla (1990): Az
iskolai eredményesség képzelt és valós okairól. Köznevelés, 2. 6–7.
Nahalkáné Czédulás Margit - Gérnyi
Ferencné -
Metzig, W. - Schuster, M.
(2003): Tanuljunk meg tanulni! A tanulási stratégiák hatékony alkalmazásának
módszerei. Budapest, Medicina Könyvkiadó,
Mező Ferenc (2002): A tanulás
stratégiája. Debrecen, Pedellus Novitas Kft.
Schlögl, Attila (2000): Az
ember feje nem káptalan? Emlékezetfejlesztés. Budapest, Nemzeti Tankönyvkiadó
.
Schuster, M. (2005):
Vizsgadrukk. A vizsgára történő felkészülés legeredményesebb módszerei.
Budapest, Medicina Könyvkiadó, 148 p.
Szabó Mónika (2004): Motiváció.
In:
Tóth László (2000):
Pszichológia a tanításban. Debrecen, Pedellus Tankönyvkiadó
Vajda Zsuzsanna (1999): A
gyermek pszichológiai fejlődése. Budapest, Helikon Kiadó
Weiner, B. (1993): Az
expektancia-érték elmélet attribúciós magyarázata. In: Barkóczi Ilona - Séra László
(szerk.): Az emberi motiváció II. Humánspecifikus motiváció. Szöveggyűjtemény,
Budapest, Nemzeti Tankönyvkiadó, 202–221. p.
White, R. W. (1993): A
motiváció fogalmának kritikai áttekintése: a kompetencia fogalma. In: Barkóczi
Ilona - Séra László (szerk.): Az emberi motiváció II. Humánspecifikus
motiváció. Szöveggyűjtemény, Budapest, Nemzeti Tankönyvkiadó, 51–103.