Irodalom
Aszmann Anna (2001): Magyar diákok
egészségi állapota és az iskola. In: Szekszárdi Júlia
(szerk. ): Nem csak osztályfőnököknek. OKI kiadó –
Dinasztia Tankönyvkiadó, Budapest, 49-71.
Beare, H. – Caldwell,
B. J. – Millikan, R. M. (1998): Az iskolai kultúra
fejlesztése. In: Balázs Éva (vál.
, szerk. ): Oktatásmenedzsment. OKKER, Budapest, 189 –
215.
Falus Iván (szerk. , 1993): Bevezetés a
pedagógiai kutatás módszereibe. Keraban Kiadó,
Budapest.
Golnhofer Erzsébet (2001): Az oktatás
tartalma, az iskolák belső világa. OKI, Budapest.
Golnhofer Erzsébet (é. n. ): Szervezetelméletek – vezetési modellek. In: Baráth Tibor – Golnhofer Erzsébet (szerk. ):
Oktatási rendszer és iskolaszervezet. Közoktatási menedzser I.
, OKKER, Budapest, 25-60.
Golnhofer Erzsébet (2001): Esettanulmány.
Műszaki Könyvkiadó, Budapest.
Golnhofer Erzsébet - Szekszárdi Júlia
(2003): Az iskolák belső világa. In: Halász Gábor- Lannert Judit (szerk. ): Jelentés
a magyar közoktatásról. OKI, Budapest, 239-271.
Halász Gábor (1981): Az iskolai szervezet légköre. In:
Kozma Tamás (szerk. ): Bevezetés az oktatásügyi
szervezetelméletbe. MM Vezetőképző Intézet, Budapest, 132-147.
Kozéki Béla (1991): Az iskolaethosz és a személyiségstruktúra kölcsönhatása. Akadémiai
Kiadó, Budapest.
Ligeti György (2006): Az iskola belső világa a szociológus szemével. http://www. osztalyfonok. hu/print.
php?id=308
Martinelli, S. – Bowyer, J. (szerk. , 2000):
Szervezetmenedzsment. Európai Ifjúsági Központ, Budapest.
Meleg Csilla (1997): Iskolai közérzet. Egészségnevelés, 3. sz. , 113-117.
Perjés István – Kovács Zoltán (2002): Életvilágok találkozása. Aula Kiadó
Kft, Budapest.
Szabolcs Éva (2001): Kvalitatív kutatási metodológia a pedagógiában.
Műszaki Könyvkiadó, Budapest.
Szabó Éva – Lőrinczi János (1998): Az iskola
légkörének lehetséges pszichológiai mutatói. Magyar Pedagógia, 3. sz. 211-229.
Szívák Judit (2003): A reflektív gondolkodás fejlesztése. Gondolat Kiadói Kör,
Budapest.
Szokolszky Ágnes (204): Kutatómunka a
pszichológiában. Osiris Kiadó, Budapest.