Balázs Éva (szerk. 1998): Oktatásmenedzsment. OKI, Budapest.
Baráth Tibor (1998): A közoktatás
hatékonysága. In: Balázs Éva (szerk. 1998):
Iskolavezetők a kilencvenes években. OKI, Budapest, 135-172.
Barlai Róbertné
(2000): Ismeretek a szervezeti kultúra elemzéséhez. Új Katedra, November, 26-28.
Beare, H. – Caldwell,
B. J. – Millikan, R.M. (1998): Az iskolai kultúra
fejlesztése. In: Balázs Éva (szerk.):
Oktatásmenedzsment. OKI, Budapest, 189 -214.
Brown, A. (1995):
Orgasinational Culture. Pitman Publ. ,
London.
Csapó Judit – Csécsei Béla (é. n. ): Az iskola szervezeti kultúrája. KÖVI, Szeged, kézirat.
Golnhofer Erzsébet (2001):
Oktatásmenedzsment. In: Tanulmányok a neveléstudomány
köréből. Osiris Kiadó, Budapest, 177-190.
Handy, C. B. (1986): Understanding Organizations. Peguin Books Ltd.
, London.
Kovács János Endre (2002): Az iskola szervezetpszichológiai kérdései az új
ezredfordulón. In: Perjés István – Kovács Zoltán
(2002): Életvilágok találkozása. Aula Kiadó Kft, Budapest, 24-34.
Quinn, R. E. – Rohrbaugh,
J. (1983): A Spatial Model of Effectiveness Criteria: Towards a Competing Values Approach to Organizational
Analysis. Management Sciences, No. 3. 363-377.
Serfőző Mónika – Somogyi Mónika (2004): Az iskola
mint szervezet. In: N. Kollár Katalin – Szabó Éva (szerk. ): Pszichológia pedagógusoknak. Osiris
kiadó, Budapest, 451-471.
Watson, J. K. P. (1994): History of
School Administration. In: Posleithwaite, T. N. – Husen, T. (eds. ): Educational Encycplodia.
Pergamon, Exeter, 5159-5169.