Irodalom

 

Balázs Éva (szerk. 1998): Oktatásmenedzsment. OKI, Budapest.

 

Baráth Tibor (1998): A közoktatás hatékonysága. In: Balázs Éva (szerk. 1998): Iskolavezetők a kilencvenes években. OKI, Budapest, 135-172.

 

Barlai Róbertné (2000): Ismeretek a szervezeti kultúra elemzéséhez. Új Katedra, November, 26-28.

 

Beare, H. – Caldwell, B. J. – Millikan, R.M. (1998): Az iskolai kultúra fejlesztése. In: Balázs Éva (szerk.): Oktatásmenedzsment. OKI, Budapest, 189 -214.

 

Brown, A. (1995): Orgasinational Culture. Pitman Publ. , London.

 

Csapó Judit – Csécsei Béla (é. n. ): Az iskola szervezeti kultúrája. KÖVI, Szeged, kézirat.

 

Golnhofer Erzsébet (2001): Oktatásmenedzsment. In: Tanulmányok a neveléstudomány köréből. Osiris Kiadó, Budapest, 177-190.

 

Handy, C. B. (1986): Understanding Organizations. Peguin Books Ltd. , London.

 

Kovács János Endre (2002): Az iskola szervezetpszichológiai kérdései az új ezredfordulón. In: Perjés István – Kovács Zoltán (2002): Életvilágok találkozása. Aula Kiadó Kft, Budapest, 24-34.

 

Quinn, R. E. – Rohrbaugh, J. (1983): A Spatial Model of Effectiveness Criteria: Towards a Competing Values Approach to Organizational Analysis. Management Sciences, No. 3. 363-377.

 

Serfőző Mónika – Somogyi Mónika (2004): Az iskola mint szervezet. In: N. Kollár Katalin – Szabó Éva (szerk. ): Pszichológia pedagógusoknak. Osiris kiadó, Budapest, 451-471.

 

Watson, J. K. P. (1994): History of School Administration. In: Posleithwaite, T. N. – Husen, T. (eds. ): Educational Encycplodia. Pergamon, Exeter, 5159-5169.