A szöveggyűjtemény célja és felépítése
Kéri Katalin
Egyetemes neveléstörténet és történeti, neveléstudományi komparatisztika
Géczi János
A tudásátadás történelmi formái és az iskola
Nagy Péter Tibor
A nevelés történetétől az oktatáspolitikáig
Bárdossy Ildikó
A curriculumfejlesztés elméleti és gyakorlati kérdései
Dudás Margit
A belépő nézetek feltárása - bevezetés a "saját pedagógiába"
Forray R. Katalin
Romológia és nevelésszociológia
Meleg Csilla
Az iskolai egészségnevelés koncepcionális keretei
Adonyiné Gábori Mária
A sajátos nevelési igényű gyermekek integrált/inklúzív nevelése
Mrázik Julianna
Médiumpedagógia A médiumok alkalmazása az oktatásban
Tananyagok a pedagógia szakos alapképzéshez
Szerkesztette: Bárdossy Ildikó - Forray R. Katalin - Kéri Katalin
PTE BTK Neveléstudományi Intézet
HEFOP 3 3 1 P 2004 09 01 34 / 1 0 jelű projekt
Pécs, 2006. május 31.
Pécsi Tudományegyetem - Bölcsészettudományi Kar - Neveléstudományi Intézet - http://nti.btk.pte.hu/
H-7624 Pécs, Ifjúság u. 6. Tel: (72) 503-600 / 4555, 4221 Fax: (72) 213-418 / 4003
Az elektronikus változatot készítette:
Ambrus Attila József
()